آ

  • آقابابا، ابوالفضل بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]

ا

  • ابراهیمی، شیما تحلیل محتوای کتاب‌های فازسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تحلیل ویلیام رومی: مطالعه موردی سال‌های آموزشی 1391 و 1398 [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 52-83]

  • ابوالحسنی، زهرا ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]

  • اسماعیل زاده قندهاری، رضا مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]

  • اصیلیان، اشرف طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]

  • اعظمی، بهارک تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]

  • افضلی، سعیده تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]

  • اکبری پویانی، طیبه شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]

  • البرزی، محبوبه آسیب‌شناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]

  • امامقلی وند، فاطمه تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]

  • انصاری، امین مطالعه اثربخشی مهندسی ارزش در ارتقا کیفیت آموزش دوره متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 58-80]

  • انصاری، حسن مطالعه اثربخشی مهندسی ارزش در ارتقا کیفیت آموزش دوره متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 58-80]

  • انصاری چهارسوقی، امین بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]

ب

  • بیانی، علی اصغر واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]

  • بذرافشان، صابره طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]

پ

  • پیمانی زاد، حسین مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]

  • پنج تنی، فریباسادات تحلیل محتوای کتاب‌های فازسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تحلیل ویلیام رومی: مطالعه موردی سال‌های آموزشی 1391 و 1398 [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 52-83]

ث

  • ثامتی، ناهید تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]

ج

  • جعفری ثانی، حسین قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]

  • جلایری لایین، شیوا قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]

  • جلایری لایین، غزل قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]

  • جوادی پور، محمد ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]

ح

  • حسینی روش، سیدمحمد حسین مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]

  • حکیمی، سید یاسر شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]

  • حکیم زاده، رضوان بررسی ادراک معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]

خ

  • خدری، حسین واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]

  • خنجرخانی، مسعود تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دوره‌ی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]

  • خوشبخت، فریبا آسیب‌شناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]

د

  • داوری، شیرین واکاوی ابعاد برنامه درسی پوچ [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 140-162]

  • داورپناه، ابوسعید تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دوره‌ی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]

  • دلاور، علی طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]

ز

  • زارع، پریسا حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]

  • زمانی، طیبه بررسی ادراک معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]

س

  • ساعدی، رسول قوم‌نگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 6-33]

  • ستاری، علی شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]

  • سیفی، محمد تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]

  • سمیعی زفرقندی، مرتضی الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]

ش

  • شیرانی، صدیقه تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]

  • شرفی، سکینه برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]

  • شریفی درآمدی، پرویز طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]

  • شفیع پورمطلق، فرهاد شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]

ص

  • صائمی، حسن واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]

  • صباغیان، زهرا تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]

  • صفرنواده، مریم الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]

ع

  • عابدینی فر، حسین بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]

  • عباسی، فهیمه بررسی ادراک معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]

  • عجم، علی اکبر طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]

ف

  • فقیهی، علیرضا تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]

  • فکوری حاجی یار، حسین واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]

  • فهیم دوین، حسن مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]

ق

  • قادری، مصطفی قوم‌نگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 6-33]

ک

  • کرمی، اصغر الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]

م

  • مالمیر، رضا نحوه‌ی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 84-112]

  • مرزوقی، رحمت اله حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]

  • معافی، حسین تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]

  • ملکی، هانیه شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]

  • ملکی زاده، علی اصغر آسیب‌شناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]

  • مهرمحمدی، محمود واکاوی ابعاد برنامه درسی پوچ [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 140-162]

  • مومنی مهموئی، حسین برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]

  • مومنی مهموئی، حسین طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]

ن

  • ناطقی، فائزه تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]

ی

  • یاددگارزاده، غلامرضا بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]

login