اصیلیان، اشرف
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
اعظمی، بهارک
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
افضلی، سعیده
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
اکبری پویانی، طیبه
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
البرزی، محبوبه
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
امامقلی وند، فاطمه
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
انصاری، امین
مطالعه اثربخشی مهندسی ارزش در ارتقا کیفیت آموزش دوره متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 58-80]
انصاری، حسن
مطالعه اثربخشی مهندسی ارزش در ارتقا کیفیت آموزش دوره متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 58-80]
انصاری چهارسوقی، امین
بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]
ب
بیانی، علی اصغر
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
بذرافشان، صابره
طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]
پ
پیمانی زاد، حسین
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
پنج تنی، فریباسادات
تحلیل محتوای کتابهای فازسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تحلیل ویلیام رومی: مطالعه موردی سالهای آموزشی 1391 و 1398 [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 52-83]
ث
ثامتی، ناهید
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
ج
جعفری ثانی، حسین
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
جلایری لایین، شیوا
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
جلایری لایین، غزل
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
جوادی پور، محمد
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
ح
حسینی روش، سیدمحمد حسین
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
حکیمی، سید یاسر
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
حکیم زاده، رضوان
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
خ
خدری، حسین
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
خنجرخانی، مسعود
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
خوشبخت، فریبا
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
داورپناه، ابوسعید
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]
ز
زارع، پریسا
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]
زمانی، طیبه
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 106-139]
شفیع پورمطلق، فرهاد
شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]
ص
صائمی، حسن
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
صباغیان، زهرا
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
صفرنواده، مریم
الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]
ع
عابدینی فر، حسین
بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]
عباسی، فهیمه
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
عجم، علی اکبر
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
ف
فقیهی، علیرضا
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]
فکوری حاجی یار، حسین
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
فهیم دوین، حسن
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]